חזרה לשירותים מתקדמים


קידום אתרים

קידום אתרים נועד בעיקר לעסקים הרוצים לפרסם את עצמם. אתר מקודם בגוגל יניב תוצאות טובות בהרבה מאתר לא מקודם. קידום אתרים נבון יתרום לעסק בהבאת לקוחות חדשים, ובעיקר בשימור לקוחות ותיקים, שכן אלה יראו כי מדובר בעסק רציני, אמין ואחראי, מה שיוביל לאמון ולנאמנות הלקוחות.

קידום אתרים אורגני וקידום אתרים ממומן

קידום אתרים עשוי להתבצע בשתי דרכים: קידום אתרים ממומן וקידום אתרים אורגני. בשתי הדרכים התוצאות אינן מידיות, אלא מתקבלות לאחר תהליך ממושך קפדני של קידום האתר והתאמתו לגוגל. קידום אתרים ממומן הוא בפשטות תשלום עמלה על כל הקלקה לאתר, ואילו קידום אתרים אורגני הוא קידום טבעי שמתבצע לפי כלים לקידום אתרים הידועים באינטרנט.

מילות מפתח

השלב הראשון בכל קידום אתרים נוגע לבחירת מילות מפתח אופטימליות בעבור גוגל. יש לבחור שלוש עד ארבע מילות מפתח עיקריות שגוגל יוכל לזהות בקלות. ריבוי מילות מפתח יגרום לבלבול במנועי החיפוש, שבסופו של דבר יוציאו את האתר מהדפים הראשונים. אחרי שבחרנו את מילות המפתח וּוידאנו שהן נמצאות כמה וכמה פעמים באתר, נתחיל לפרסם את האתר ברשתות החברתיות, ובעיקר בפייסבוק, וכן בבלוגים, בפורומים וכיו"ב. ככל שנפרסם יותר במילות המפתח הקבועות כן נופיע יותר בגוגל. יש לבחור את מילות המפתח שיספקו מקסימום הקלדות בגוגל, מה שהגולשים מחפשים הכי הרבה. ככל שקלענו ל"טעמו" של מנוע החיפוש כך נגדיל את חשיפת האתר בגוגל. כדי לקלוע במילת החיפוש המתאימה נבדוק בגוגל איזה רצף של מילים נמצא בחיפוש תדיר אצל הגולשים, ועל רצף מילים זה נחזור מספר פעמים באתר כמילות המפתח שלנו.

קישורים לאתר ובאתר

קישורים לאתר ובאתר עצמו בקישורים לדפים הפנימיים באתר גם הם מסייעים לקידום האתר. רצוי להוסיף בלוג או לפרסם מאמרים עם קישור לאתר. כתיבת מאמרים לאתר משפרת את התכן האיכותי שבו ומושכת גולשים לאתר.

כתיבת מאמרים

אל תפרסמו את אותו מאמר בכמה אתרים שונים, גוגל עלול לזהות זאת כתוכן משוכפל וידחה אותו ממנועי החיפוש. אם בכל זאת אין בררה, יש להקפיד שכותרת המאמר תהיה שונה, אפילו במעט, בכל אתר ואתר וכן לוודא שתקציר המאמר יהיה שונה ולו במעט בכל אתר. שימו לב שאותן מילות מפתח יופיעו בכל מאמר אף אם הוא מפורסם כמה וכמה פעמים.